خرید از سراسر دنیا


» ترفند های جدید اندروید

ترفند های جدید اندروید

مسدودسازی اشخاص و شماره‌ها:

قابلیت مسدودسازی شماره‌ها در نسخه ۷ اندروید به این سیستم‌عامل اضافه شد. با این ترفند android می‌توانید اشخاص و شماره‌های مدنظرتان را بدون استفاده از هیچ برنامه جانبی دیگری مسدود کنید تا هیچ تماس و اس ام اسی از آنان دریافت نکنید. این ویژگی به‌خصوص برای پیامک‌های تبلیغاتی شرکت‌های مختلف بسیار مفید و کارآمد است. برای مسدودسازی شماره‌ها برنامه شماره‌گیر را بازکنید بر روی Options ضربه بزنید سپس بر روی Settings و Call Blocking بروید و ADD A NUMBER را انتخاب کنید، به همین سادگی شماره موردنظر بلاک می‌شود.

جهش سریع مابین دو برنامه اخیر:

این ترفند android دقیقاً مثل قابلیت استفاده هم‌زمان کلیدهای ترکیبی Alt+Tab در ویندوز است که شما را سریع بین برنامه‌های در حال اجرا سوییچ می‌کند. حال در android ۷ این ترفند اندروید اضافه‌شده است و شما به‌راحتی می‌توانید بین دو برنامه اخیر در حال اجرا جابه‌جا شوید و به‌اصطلاح جهش کنید.

برای انجام این ترفند اندروید کافی است که دو بار پیاپی دکمه برنامه‌های اخیر یا همان Recent Apps گوشی‌تان را لمس کنید. هر بار که این عمل را انجام دهید جهشی سریع مابین دو برنامه اخیر اجراشده در دستگاهتان خواهید داشت.

استفاده از رمزنگاری فایل‌ها:

ترفند android دیگری که در نسخه ۷ سیستم‌عامل اندروید اضافه‌شده است سیستم رمزگذاری بر پایه فایل است. در ورژن های قبلی اندروید این سیستم رمزگذاری به‌عنوان full disk encryption شناخته می‌شد و به این صورت عمل می‌کرد که در ابتدای بوت شدن دستگاه اندرویدی، رمزی از کاربر درخواست می‌کرد و بعضاً دچار مشکلاتی بود. ولی با ارائه این ترفند اندروید توسط گوگل در اندروید نوقا، تنها بخشی از فایل‌های موجود در فضای ذخیره‌سازی را رمزنگاری می‌شود و این قابلیت به برنامه‌های ضروری این امکان را می‌دهد تا به‌درستی فعالیت کنند و همچنین هیچ نیازی به وارد کردن رمز عبور در هنگام بوت شدن دستگاه اندرویدی نیست.

برای استفاده از این ترفند اندروید و افزایش امنیت فایل‌های خود باید از full disk encryption به file encryption سوئیچ کنید. برای این‌که دستگاه خود را با این روش رمزنگاری کنید، به مسیر Settings > Developer options > Convert to file encryption رفته و گزینه Wipe and convert را انتخاب کنید.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده